Onderstaande ondersteuning kan door de Assistente worden aangeboden:

 

  • Een klantencontact database opzetten/bijhouden.
  • Een nieuwsbrief of andere informatie naar de geselecteerde mailinglijst sturen.
  • Slecht betalende klanten mailen of bellen.
  • Inscannen van (belangrijke) documenten en deze op de juiste manier verwerken.
  • Facturen en offertes sturen naar klanten en periodieke facturen opzetten.
  • Papieren archief digitaal maken.
  • Terugkerende taken uit handen nemen.
  • Boekhouding bijhouden.
  • Overige administratieve handelingen na overleg.

 

Administratie is één van de meest gevreesde taken voor een ondernemer. Daar blijft dan voornamelijk ook het meest liggen en gaat ook de meeste tijd inzitten. De Assistente kan je helpen dit weg te werken en het overzichtelijk voor je te maken. Want een opgeruimde en rustige omgeving is een prettige omgeving om in te werken! Heb je nog vragen, neem dan vrijblijvend contact op.


Kosten:

Per uur: € 45,- excl btw 

Reiskosten: € 0,19 per km.